De betekenis van de bedrijfsnaam Unique én wat hij losmaakt…

Hoe uniek durf jij te zijn? Zijn wie je bent en toegeven aan het uniek zijn is de sleutel tot je eigen persoonlijke geluk.

Twee maanden geleden werd mijn bedrijfsnaam Unique Kleur & Stijl, het logo en de pay-off: ‘Laat zien wie je bent’ onthuld. Iedere keer dat ik mij voorstel met mijn bedrijfsnaam en mijn payoff: ‘Laat zien wie je bent’, krijg ik veel mooie reacties: van: wat een mooie kleuren tot kan en mag ik mezelf wel laten zien? Dat er zo gereageerd zou worden is precies wat ik wilde: dat mijn bedrijfsnaam Unique Kleur & Stijl mensen aan het denken zet.

Mensen gaan nadenken over…

Zichzelf, over hun dromen, over hun uiterlijke presentatie, over de verbintenis van het innerlijk met het uiterlijk, over het in harmonie zijn tussen geest, lichaam en uitstraling. 

Meer kansen

In het bijzonder wil ik mensen met een chronische ziekte of beperking, mensen, op welk moment na de diagnose kanker van dienst zijn. Ik wil hen met een luisterend oor, een gesprek, een kleurenanalyse en stijladvies helpen. Hierdoor gaan zij zich zoveel beter voelen, ze krijgen meer zelfvertrouwen, én creëren zij meer kansen. Kansen op de arbeidsmarkt, kansen op meer klanten, kansen in het privéleven, ja zelfs kans op een relatie!

Kijk eens in de spiegel

De spiegel in mijn huisstijl symboliseert het zichtbaar worden, het in de spiegel kijken, het spiegelen. Het is mijn missie om zoveel mogelijk vrouwen en mannen bewust te laten worden van de kracht van hun uiterlijke presentatie. Wanneer zij meer zelfvertrouwen hebben stralen zij dat uitvoelen zij zich beter en gaan zij: laten zien wie zij zijn!

” Laat zien wie je bent want er is echt verschil tussen er goed

&

fantastisch uitzien, en je goed en fantastisch voelen”

Januari 2017

Larinda Bok

Unique Kleur & Stijl

0 antwoorden

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *