waardepropositie uniqie personal branding larinda bok

Personal Branding waarom zou je?

In mijn vorige blog heb ik het gehad over de kern van Personal Branding en identiteit; je Why, je imago en hoe je het verschil kunt maken. In dit blog ga ik het hebben over wat Personal Branding voor jou kan betekenen.

Het verschil tussen imago en reputatie

Met een stevig fundament bouw je het gewenste imago. Is er eenmaal een bepaald imago, dan ontstaan beelden over de persoon of het bedrijf. Marketing en PR-strategieën zijn erop gericht om het bereik te vergroten en het imago positief te beïnvloeden.
Een reputatie is niet hetzelfde als een beroemd imago hebben. Een reputatie bouwt zich op door ervaringen en beelden over waar de persoon of het bedrijf voor staat.

Personal Branding en waardepropositie

Een waardepropositie geeft antwoord op de vraag waarom de klant voor jou kiest.
Personal Branding ondersteunt en bevestigt jouw unieke waardepropositie.
Daarnaast is Personal Branding een goede manier om jouw unieke waardepropositie duidelijk te maken.

Personal Branding en je Why

Als jij duidelijk kan maken waarvoor je staat en gaat (jouw Why) is het voor anderen duidelijk waarom zij voor jou kiezen.

Het is belangrijk om jouw Why eenduidig door te voeren in al je uitingen. Denk aan je huisstijl, je website, eigenlijk in al je marketinguitingen. Maar ook in je verbale en non-verbale communicatie. Als je met Personal Branding en imageconsulting jouw waardepropositie duidelijk en zichtbaar kunt maken in je persoonlijke uitstraling klopt jouw imago.

De waardepropositie van Unique Personal Branding

De waardepropositie van Unique Personal Branding is samengevat in de pay-off: ‘de Personal Brand met rendement’. Dat rendement gaat, naast zakelijke successen over veel meer: over de kwaliteit van leven, over geld, plezier ontspanning, welzijn en veel meer.
Mijn ‘Why’ ligt ten grondslag aan al mijn handelen. Je ziet mijn ‘why’ terug in mijn integriteit, mijn presentaties, in mijn werk, mijn blogs, mijn carrièreswitch en in mijn relaties.

Het is mijn passie en missie om ambitieuze mannen en vrouwen te inspireren en hen te helpen om het verschil te maken door hun identiteit (hun ‘why’) in hun persoonlijke uitstraling zichtbaar te maken, waardoor ze zowel privé- als zakelijk succesvol worden en een next level bereiken.

Wil je weten hoe je door het beantwoorden van acht vragen je Why vindt? Houd dan mijn volgende blog in de gaten.

Larinda Bok

Unique Personal Branding

1 antwoord

Trackbacks & Pingbacks

  1. […] volgende blog gaat over: Personal Branding waarom zou je? Lees je weer […]

Plaats een Reactie

Meepraten?
Draag gerust bij!

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *